• Hoe kan ik mijn bestelling herroepen?
  • Worden er verzendkosten in rekening gebracht?
  • Hoe kan ik een product bestellen?
  • Hoe kan ik een bestelling annuleren?
  • Wat zijn de betaalmogelijkheden?
  • Kan ik als particulier ook bestellen bij de Scrum Webshop?
  • Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
  • Kan ik de producten online kopen wanneer het afleveradres niet in Nederland is?
  • Geldt er een minimale of een maximale afleverhoeveelheid?
  • Hoe weet ik of een bepaald artikel op voorraad is?
  • Kan ik mijn bestelling naderhand nog aanpassen?
  • Waar en wanneer wordt er geleverd?
  • Hoe worden de producten geleverd?
  • Waar kan ik terecht met vragen/klachten/opmerkingen of hoe kan ik contact opnemen?
  • Wat gebeurt er als een product onverwachts niet meer leverbaar is?
  • Hoe lang gelden de webshop aanbiedingen?
  • Waar vind ik meer informatie over Prowareness?


Hoe kan ik mijn bestelling herroepen?
U heeft tot en met 14 dagen na uw bestelling het recht uw bestelling te herroepen. U bent daarbij niet verplicht om de reden aan te geven, maar wij waarderen uw feedback enorm! Daarom zouden wij het wel op prijs stellen als u een reden hiervoor op wilt geven. Om uw bestelling te herroepen kunt u gebruik maken van ons onlineformulier.

De bestelling kunt u per post naar ons retourneren. Let u er wel op dat uw bestelling onbeschadigd is en is voorzien van de originele verpakking. Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen zullen wij zo snel mogelijk het geld naar u terugstorten. Heeft u nog verdere vragen hierover? Kijk in onze algemene voorwaarden of bel ons op telefoonnummer 015-241 18 00.

Worden er verzendkosten in rekening gebracht?
De verzendkosten voor alle verzendingen binnen Nederland zijn inclusief. U betaalt dus geen extra verzendkosten bovenop de verkoopprijs incl. btw (zoals op de webshop staat vermeld).


Hoe kan ik een product bestellen?
U kunt uw product bestellen door de stappen te doorlopen zoals aangegeven in de webshop. Wanneer hier onduidelijkheden over zijn, kunt u altijd contact opnemen met één van onze medewerkers.


Hoe kan ik een bestelling annuleren?
Wanneer u de bestelling wilt annuleren, neem dan contact met ons op. Als u het ordernummer doorgeeft en aangeeft dat deze bestelling geannuleerd moet worden, dan veranderen wij dit binnen 2 werkdagen in ons systeem. Wanneer wij deze verandering hebben doorgevoerd, ontvangt u bericht van ons.


Hoe kan ik betalen?
U kunt bij ons betalen via Paypal, iDeal en Credit card.


Kan ik als particulier ook bestellen bij de Scrum Webshop?
Ook als particulier kunt u alle artikelen uit de Scrum Webshop van Prowareness bestellen.


Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
De levertijd van de producten staat vermeld onder de artikelen op de webshop. Wanneer blijkt dat de levertijd onverwachts afwijkt van de levertijd die op de website staat vermeld, nadat u een bestelling heeft gedaan, wordt u daar direct van op de hoogte gesteld.


Geldt er een minimale of maximale afleverhoeveelheid?
We behouden het recht om grote bestellingen boven €250,- , met uitzondering van de Scrum Boards, te weigeren. Mocht u toch meer willen bestellen, neemt u dan contact met ons op. Wanneer uw bestelling dusdanig groot is dat onze voorraad niet toereikend is, kan het zijn dat u rekening moet houden met een langere levertijd. Uiteraard wordt u hiervan op de hoogte gesteld.


Daarnaast geldt binnen de webshop een maximum aantal per product wat u online kunt bestellen. Als u een grotere hoeveelheid wilt bestellen, dan kunt u dit telefonisch aan ons doorgeven via het telefoonnummer 015 - 241 18 00, afdeling Marketing.


Hoe weet ik of een bepaald artikel of voorraad is?
In principe kunt u er vanuit gaan dat elk artikel in de webshop op voorraad is en dus binnen de gewenste leveringstermijn bezorgd wordt. Wanneer een product niet op voorraad is staat dit expliciet vermeld bij het artikel.


Kan ik mijn bestelling naderhand nog aanpassen?
Wanneer u reeds een bestelling heeft gedaan en u deze later nog wilt aanpassen kunt u contact opnemen met de Marketing afdeling van Prowareness. Dit kan via het contactformulier of op telefoonnummer 015 - 241 18 00, afdeling Marketing.


Waar en wanneer wordt er geleverd?
Wanneer de betaling is voldaan en het product op voorraad is, wordt de bestelling direct verstuurd. Wanneer het afleveradres binnen Nederland is, zullen de meeste producten, na betaling, binnen 2 werkdagen worden geleverd op het door u opgegeven afleveradres.


Hoe worden de producten geleverd?
Dat is afhankelijk van de grootte van de bestelling en/of van de producten. Wanneer mogelijk worden de producten zo verstuurd zodat deze door de brievenbus kunnen. Wanneer de bestelling te groot is wordt een koerier of postdienst ingeschakeld.


Waar kan ik terecht met vragen/klachten/opmerkingen of hoe kan ik contact opnemen?
Wanneer uw vraag hier niet wordt beantwoord kunt u contact opnemen met de Marketing afdeling van Prowareness.


Wat gebeurt er als een product onverwachts niet meer geleverd kan worden?
Wanneer een product onverwacht niet geleverd kan worden zal één van onze medewerkers contact met u opnemen.


Hoe lang gelden de webshop aanbiedingen?
De aanbiedingen op de webshop zijn geldig zolang deze staat aangekondigd op de webshop, tenzij anders vermeld.


Waar vind ik meer informatie over Prowareness?
Wilt u meer informatie over Prowareness of de diensten die zij levert? Neemt u dan eens een kijkje op www.scrum.nl . Hier vindt u alle informatie omtrent onze Agile Teams, Agile Coaching, Agile Developers en Agile Training. U kunt ook contact opnemen met Prowareness.